Drop Your Link so I can FOLLOW back

Thursday, December 23, 2010

J O I N I N G WASABER

Ngeeeh ! selamat pagi wahai BLOGGIE ! naaaaaaah saya sudah join WASABER . anda bila lagi wahai FOLLOWER ? heheh support SABAHAN maaaa . okok sekarang saya mahu cerita pasal hari kemarin dan esoknya . ahahhaha ESOKNYA ? mcm saya tahu2 seja ne . okok lets start the W O R D S ~~ kemarin kan saya baru seja balik dar putatan . huhu we hada a BLAST day ever ! in da morning , jaja , izz and i just karoke-ING 2hours ! ahahah ainaaa besampur udah dengan Bi nee sayang . ahahahhaha astaga punya syuk kami menyanyi ! then saya jumpa dengan dorang wina , whana , fitri . epie dan iqmah . heheh ramai kan kami ? 1kampung turun pok ! ahahhaha astaga . belum g campur dengan c will and c momom ! naaaaaaah compom BIG APPLE penuh oleh kami . hehehhe stay2 di warisan then terjumpa dengan kawan2 saya . eeeer ? FULLSTOP ! xmau lama2 . malu coz saya peluk2 dengan c will . ahahhahah :P BLUSHING ~~ okok enough with our bitchy story . ahahah area jam 5 . naaaaaah HUJAN lebattttt ! macam mau balik ?! eeer ? nasib baik saya dengan whana plus jaja with izz balik putatan . so dyoag wina , fitri , epie and iqmah macam mana ?!!! okok after 20m bincang2 kami ada kata sepakat . minta ambik uncle c fitri . ok DONE ! selesa hati saya adik-adik saya selamat sampai di PAPAR . okok JAJA AND WHANA mandi sepat ! kita mau jalan lagi jam 930 ! BERSIAAAAAAP CEPAAAAAT ! uinaaaa mcm BIG BOSS sudah saya . ahahhahaha okok sudah siap darling2 sekalian ? JOM jalan . . . pegi mana kita ? BLUE LAGOON and WHITE ROOM ahahhaha kamu pegi lah ok . saya dengn c will mau stay2 d sanaaaaaa RANAUUU :p ok jam 315 pagi sudah ! where the freaking hell my darling2 ne ? ndak kan KOGUTAN ahahahha area jam 330 dyoag ambik saya d RANAU :p hhehe then kami stay mCD airport . saya , whana , jaja , ejoy dan juga cina . heheh c cina menguluk betol dngan saya ! ok ndk apa . nanti balas ok CINA SASAT ! hahahahahha tp best lah stay dengan dyoag baa . hilang segala masalah ! hehehe baaa its tym to go home dearrr . heheh HOME HOME HOME BED eeeeeeer ? mengantuk baaa ahahhaha :p jam 5setengah baru kami tidur , naaaaaaah bangun jam berapa ???? luu fikir lah sendiri . heheheheh tidur betol kami aaaar . malam jadi siang siang jadi malam . naaaaaaaah bagus kan otak kami . heheheh o0wh yeah lupa mau mention ! SITI SYAIRAH MASLI mau tunang besok . soooo PUTATAN marrri lagi ahahaah . penat tired and capeeh deyh ! ahahhahaha will be as darm busy tomolo :P ok blogger , wanna take some bath :P blum mandi baaaaa c kaka wani ne hahahaha adiosssss amigosss BLOGGGIE

Just a WORDS . no HURT feeling :)